Tuesday, August 26, 2008

?

Та боддогуу? эсвэл бодлууд бодогддог уу?

16 comments:

  1. zarimdaa boddog,ihenhdee bodogddog geeluu,kke..

    ReplyDelete
  2. нана: бодсон, бодогдсоноо яаж ялгав?

    бодрол: наад бодол чинь бодогдсон уу? эсвэл бодсон уу?

    ReplyDelete
  3. Bi xaaya ooroo bodoj, xaaya nadad bodluud orj irj bodogddog. Yag ali yed ymar bodloo ooroo bodson, ali ni bodogdsniig ni sain yalgaj xelj medexgui bna. Ongorsnuud bodogdoj, ireeduinuud bodold oruuldag um bolov uu? za buu medee. Eroosoo bodoj bgaangui bna. Xe xe

    ReplyDelete
  4. Uund hariulahiin tuld bodoj bna. Tegeheer bi boddog gesen ug

    ReplyDelete
  5. Би боддог бодий гэснээ толгойдоо гашилтал боддог бас бодлууд бодогддог хааяа бодлууд ар араасаа урсан орж ирдэг шүү дээ бодоогүй зүйл бодуулчлаа гээд л бодохыг хүсээгүй зүйл тархинаас гардаггүй би хүсээгүй бодол тархинаас гарахгүй байхаар бас бодогдуулаад байх шиг за даа би бүүр төөрчихлөө энэ бодолууд дунд

    ReplyDelete
  6. чиний асуултанд хариулахын тулд энэ 2 чинь хоёулаа л биелэж байшд.
    миний зүгээс би бодож байна.
    чиний зүгээс асуулт чинь миний тархиар бодогдож байна.

    бодолууд бодогдож байна, харин би эндэ бомболзож бн гсн kkk

    ReplyDelete
  7. энд хотод бороо оржийн л до

    ReplyDelete
  8. Хүнд өдөрт андуураагүй бол 16000 орчим бодол толгойд орж ирдэг гэдэг суудалгаа байдаг гэж сонжийсон юм байна. Эдгээр нь мэдээж эерэг сөрөг хоёр хэсэгт хуваагдаж байх юм. Надад тохиолддог жишээ гэвэл за орой гэртээ очоод англи хэлээ давтана гэж бодож төлөвлөж байтал, яг цагаа тулахад ТВ үзэе, маргааш хичээлээ хийчихий гэж бодогдох жишээтэй. Ингээд эерэг сөрөг 2 бодол бодогдож би гэдэг хүн чинь бодлын зөрчилдөөний талбар болно доо...хэхэ, Тэр үед аль талд нь зогсохоо бодож эхлэнэдээ гэж...

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Учрал:
    би ч бас бодож байгаагүйн.. тэгээд та хэдээс асуух гээл..

    Уудам: жоохон дэлгэрэнгүй..

    1st: харин тиймээ.. логикын хувьд цэгцлээд ойлгочих гэсэн чинь ороолдоод байхын..

    Ганбаа: бодоод бодоод бодын шийр дөрөв ш д.. кк

    Tn1(92): 16000 -н ихэнхи нь л надаас хамаарахгүй болчоод байгаамдаа.. кк

    Мөнхбаатар: цагий чинь үрчвээ дэ.. хэхэ.. энэ чинь асар зугаатай ажил шд..
    тийм энгийн юм бол хариулаад өгөөчдэ, би мэдкү байшд..

    ReplyDelete
  11. Нүд харахаар би боддог
    Би бодохоор нүдэнд харагддаг
    Харагдсанууд үе үе бодогддог
    Бодогдсонууд үе үе харагддаг.

    ReplyDelete
  12. Ихэнхдээ л бодогддог юм бна. Харин бодлууд бодогдоод байгааг мэдсэн үед боддог юм шиг бна, миний хувьд.

    ReplyDelete
  13. Ene ih sonin asuudal, hunii tuhai, hun uuriin biedee ezen baih baih tuhai unshaad bi bas gaihaad baidag bolson.
    Bodlyg hyanaj baih ni zuw yum shigee.

    ReplyDelete
  14. yamar negen yum bodogdoj bnaa gdg ni bi bodoh chadvartai bna gsn ug. teheer bi l boddog bolj taarah ni dee kkk

    ReplyDelete
  15. сэтгэгдэл үлдээсэнд талархана.. удахгүй бичлэг болгож оруулах санаатай..

    ReplyDelete