Thursday, February 12, 2009

Нэгэн номын хэсгээс..

...Миний зогсож байгаа энэ газар дэлхийн төв үү эсвэл үүрдийн мөнх дотор төөрсөн ширхэг хумхийн тоос уу гэдгийг би мэдэхгүй. Би мэдэхгүй, ер нь аль нь ч байсан надад хамаагүй. Харин газар дэлхий дээр ямар их аз жаргал, баяр баясгалантай байж болохыг би мэдэж байна. Бас аз жаргалтай өөртэй нь зөрчилдөх илүү өндөр зорилго миний аз жаргал дотор байхгүй. Аз жаргал маань намайг хаа нэгтээ, ямар нэг юманд хүргэхгүй. Аз жаргал гэдэг өөрөө эцсийн зорилго, өөрөө хүрэх хамгийн эцсийн цэг билээ. Аз жаргал бол өөрөө аз жаргалын зорилго билээ...

4 comments:

  1. ээ бас жижкэн зовлон байхгүй бол аз жаргалаа мэдэрч амжихгүй шүү дээ

    ReplyDelete
  2. Àìüäàð÷ áàéãàà ìààíü ë æàðãàë þì øèã ñàíàãääàã øò............

    ReplyDelete
  3. Жаргал зовлон гэдэг чинь ус мөс хоёр шиг л... Жаргал хөлдөөд зовлон болдог ч юм шиг :-p

    Ямартай ч нэлээн сэргэлт авмаар дажгүй ном бололтой.. нэр нь юу юм бол?

    ReplyDelete
  4. Аз жаргал өөрөө аз жаргалын зорилго... Их гүн утгатай өгүүлбэр байна шүү. Чойномын Жаргал Зовлон Шүлэг Санаанд орчлоо. Хэт их жаргал дунд хэсэгхэн зовлон амттай... агуу найрагч шүү.

    ReplyDelete